Valora la qualitat de la prestació dels serveis públics
#enquestaserveispublics Ajudan's a millorar els serveis públics
Fases del procés
-
119/06/2024 - 13/07/2024
Informació
Des de l'Àrea de Coordinació del Govern i conjuntament amb les àrees implicades hem posat en marxa unes enquestes on demanem la vostra opinió sobre el funcionament dels serveis de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i del Casal de Joves, i amb l'objectiu de millorar els serveis hem posat en marxa unes enquestes on demanem la vostra opinió sobre el funcionament d'aquests serveis.
L'objectiu és definir una Carta de Serveis amb relació als serveis que ofereix el Casal de Joves i l'Oficina d'Atenció al Ciutadà del municipi de Tordera.
Volem conèixer les vostres expectatives i necessitats i, aquells aspectes en la prestació del servei que considereu importants i que hem de millorar. Totes les dades són anònimes i seran tractades de forma confidencial.
El qüestionari podeu emplenar-lo en línia o bé, presencialment emplenant la butlleta que trobareu a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà .
-
219/06/2024 - 13/07/2024
Enquesta
L'enquesta estarà oberta des del dia 19 de juny fins al dia 12 de juliol.
Gràcies per les vostres aportacions, podrem definir els compromisos de qualitat de la Carta de Serveis per a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i pel Casal de Joves del municipi de Tordera que s'estan eleborant amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Us agraïm la vostra col·laboració i participació.
-
313/07/2024 - 01/08/2024
Retorn del resultat
Els resultats estaran disponibles un cop finalitzada l'enquesta i analitzades totes les dades recollides.