Valora la qualitat de la prestació dels serveis públics
#enquestaserveispublics Ajudan's a millorar els serveis públics
Ajudan's a millorar els serveis públics
Quant a aquest procés
Avaluar ens permet millora, és per aquest motiu que posem en marxa les enquestes per a la valoració dels serveis públics, en el marc de la creació de les Cartes de Serveis de l'Ajuntament de Tordera.
Les cartes de serveis són documents públics mitjançant els quals s’informa a la ciutadania dels serveis públics que s’ofereixen, tant d’abast intern com extern, així com, de les condicions d’accés, els compromisos de qualitat adquirits, i els drets i deures que tenen els ciutadans en qualitat d’usuaris de les prestacions municipals.
Anualment, totes elles són avaluades i revisades, ja que constitueixen un instrument viu, sotmès a un seguiment i avaluació periòdica i transparent. Esdevenen una eina de gestió, que permet al Ajuntament donar una millor resposta a les expectatives i necessitats dels usuaris del servei, i a la vegada afavorir la rendició de comptes a més de garantir la eficàcia i eficiència dels serveis públics.
La finalitat de les cartes de serveis són:
- Apropar l'administració a la ciutadania
- Informar dels serveis que presta l'ajuntament
- Treballar per garantir a la ciutadania el dret a una bona administració establint un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlant el seu manteniment
Així per mesurar el grau de satisfacció de la ciutadania dels serveis que ofereix l'ajuntament, i complir amb les necessitats i expectatives dels usuaris del serveix que presta s'utilitzen les enquestes de valoració del funcionament dels serveis públics. Els serveis que actualment s'estan valorant són l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i el Casal de Joves.
Compartir: